Alaposan átépítették a legújabb 911-es karosszériáját az új Turbo S modell kedvéért, nagyobb légbeömlőket helyeztek el az orrán, az első sárvédőket 45, a hátsókat 20 mm-rel szélesítették ki, és az egészre nem is a nagy méretű hátsó légterelő, hanem az alatta elhelyezett, a kocsi teljes szélességét elfoglaló vörös LED-lámpa teszi fel a pontot. A hátsó spoiler az aktív első légterelővel együtt 300 km/órás tempónál 100 kg leszorító-erőt termel.
A kiszélesített felfüggesztés természetesen elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást és összkerék-kormányzást is tartalmaz, főleg utóbbinak tudható be, hogy az elődhöz képest 50 kg-mal lett magasabb a saját tömeg. Ez azonban nem okoz nagy problémát az új fejlesztésű, a 3,0 literes blokkból készített 3,8 literes biturbó boxermotornak. A 0-100 km/óra gyorsulás 2,7 másodpercig tart, és ezt nem a matematika szabályai szerint, hanem felfelé kerekítették, a 0-200 km/óra sprintet 8,9 másodperc alatt tudja le az új 911 Turbo S, ezzel 1 másodperccel fürgébb az elődjénél, a csúcssebesség 330 km/óra. Az összkerékhajtásban a központi és a hátsó differenciálmű is részlegesen önzáró.
Ez az első alkalom, hogy a Porsche 911 Turbo vegyes kerékmérettel jön, elöl 255/35 R20-as, hátul 315/30 R21-es abroncsokat kap, a felnik központi kerékanyásak. Az utastérben a digitális kijelzőkön modell-specifikus grafikákat jelenítenek meg, az extralistán 10 mm-es ültetést adó sportfelfüggesztés és sportkipufogó is megtalálható. Már rendelhető a Porsche 911 Turbo S, az első példányokat 2020 végén kapják meg az ügyfelek.