1973-ban a Karmann felkérésére készítette el az Italdesign stúdió az Audi Asso di Picche, azaz Pikk Ász nevű tanulmányt, amely egy 2 ajtós, 4 személyes sportkupé volt az Audi 80-as padlólemezére megvalósítva – nem sokkal később aztán ebből lett a Scirocco, a szélvédőt a Lotus Esprit-nél, a C oszlopot a Lancia Deltánál hasznosította újra az Italdesign. Most, 50 évvel később csak digitálisan készítették el a régi autó által inspirtált Asso di Picche in Movimento (Pikk Ász mozgás közben) tanulmányt, amely már az elektromos korszak sportkocsiját mintázza.
Ennek legfontosabb tulajdonsága, hogy nem márkához kötött, hanem Italdesign néven fut; ügyfeleket akarnak szerezni a javaslattal. Azért egyenesítették ki a kormány karimáját, hogy azzal is növeljék a vezető látómezejét. A két darab csőből álló műszerfalon különösen vékony, felcsavarható kijelzőt használnak, amelyet igénytől függően engedhet ki a sofőr. A karosszéria felső része átlátszó műanyagból készül, amely szerkezeti tartó funkciót is képes betölteni és az UV-sugarak 100%-át visszaveri, a klasszikus karosszéria alumínium.
Régen légbeömlő került a motorháztetőre, a villanyautónál ott helyezték el a töltő-csatlakozót, az ajtók duplacsuklós mechanikát kaptak, így nagy méretük ellenére szűkebb helyen is ki lehet nyitni őket. A kocsi orrában akkora csomagteret képzeltek el, ahol 2 darab kézipoggyász elfér. Az Asso di Picche in Movimento karosszériája 4662 mm hosszú, 1945 mm széles és 1230 mm magas, és 23 colos felniket készítettek hozzá a fiatal formatervezők.