Az iráni Saipa cég nem sokkal a japán bemutatót követően, már 1970-ben elkezdte gyártani az aktuális Nissan Junior pickupot, a Zamyad Z20-as gyártása pedig minimális módosításokkal egészen mostanáig tartott. Nem az érdektelenség, hanem a szigorodó környezetvédelmi előírások miatt búcsúzik a jármű.
Iránban jövőre már az Euro 5-nek megfelelő környezetvédelmi kibocsájtás lesz életben, ezzel ellentétben a Zamyad Z24-es pickup csak Euro 4-et (benzinmotor) vagy Euro 3-at (dízelmotor) tud. Előbbi a Nissan 2,4 literes négyhengerese 95 lóerővel, ami 1986-ban váltotta az addig kínált 2,0 literest – idő közben karburátor helyett hengerenkénti befecskendezést használ –, utóbbi a kínai First Automobile Works által gyártott 2,8 literes Isuzu szívódízel 95 lóerővel, és újabban már közös nyomócsöves befecskendezéssel. Műszakilag nem lehet ezeket az Euro 5-höz igazítani, ezért 50 év után abbahagyják a sorozatgyártás, idén készülnek az utolsó példányok.
Mind a mai napig népszerű az autó, mivel olcsó, strapabíró és benzinmotorral 2,3 tonna, dízelmotorral 2 tonna a terhelhetősége. A modern kori felszerelések közül egyedül a légkondicionáló került bele az autóba.