Egy évvel ezelőtt adtunk hírt arról, hogy a walesi St. Athan városában felépített új üzemben összeszerelték az Aston Martin szabadidő-autó első példányait, akkor az év végére ígérték a nagyszériás gyártás beindulását. A cég nehéz anyagi helyzete miatt késett a gyártásindulás, idő közben Lawrence Stroll lett a cég legfőbb részvényese, majd jött a koronavírus-járvány, így csak ezen a héten, azaz az eredeti tervekhez képest bő fél éves késéssel indult be az autógyár.
Ez azért fontos hír, mert a nehéz anyagi helyzetben lévő autógyártó forgalma az új típus miatt várhatóan megsokszorozódik, úgy számolnak, hogy az értékesítés 80%-a kerül külföldre. Eddig kétezer megrendelést gyűjtött az Aston Martin, a gyár éves kapacitása 4000 darab, tehát aki most jelentkezik, leghamarabb 2021-ben kapja meg DBX-ét.
Az első példány egy Sterling Green színű darab volt, amelyet az ideiglenes cégvezető Kaith Stanton vezetett le a sorról, az AMG-től érkező Tobias Moers csak augusztusban veszi át az elnök-vezérigazgatói posztot.