Ahogy azt a fél évvel ezelőtt bejelentett Aston Martin V12 Vantage kupénál is megtapasztalta a gyár, a V12 Roadster teljes gyártási mennyiségét, tehát mind a 249 autót előre értékesítették. A gyár ígérete szerint még nagyobb vezetési élményt nyújt az új karosszériaváltozat azáltal, hogy a nyitható tető révén sokkal több élmény – kipufogóhang, viharos szél – éri az utasokat. Visszafogottabb megjelenést ígérnek a Roadsternek azáltal, hogy ahhoz nem jár szériában – fizetni – a hatalmas méretű hátsó szárny, aggódni nem kell, az inkább csak show, a leszorító-erőt a padló kialakítása generálja.
Az 5,2 literes V12-es biturbó teljesítménye 700 lóerő (6500/perc) és 753 Nm (5500/perc), ami ugyanolyan fürgévé teszi a vászontetős kivitelt, mint a kupé, tehát a 0-96 km/óra gyorsulás 3,5 másodpercig tart, a csúcssebesség 322 km/óra. A felfüggesztésben ugyanazokat a hardveres módosításokat végezték el, mint a kupénál, de kifejezetten a Roadster kedvéért áthangolták az elektronikus lengéscsillapítást.
Itt is ugyanazokat a tömegcsökkentő megoldásokat alkalmazzák, mint a kupénál, tehát az új karosszériaelemek karbonból készülnek, a karbon-kerámia fékrendszer 23 kg-nyi rugózatlan tömeget spórol meg, az 1 mm vastag falú rozsdamentes acélcsőből készített kipufogórendszer 7,2 kg-mal könnyebb a V8-as modell kipufogójánál, az opciós karbon ülésvázak 7,3 kg-ot takarítanak meg – ez utóbbiban benne van az is, hogy nincs elektromos ülésállítás ezekhez. Extraként választható a kovácsolt alumínium felni, ami 8 kg-mal könnyebb a szériában adott 21 colos felniknél, az abroncsok minden esetben Michelin Pilot 4S-ek. Az árat nem árulták el, de azt igen, hogy 2022 utolsó negyedévében kapják meg az első megrendelők az Aston Martin V12 Roadsterüket.