Csak a hazai piacán történetének 23 éve alatt 4,4 millió WagonR-t értékesített a Suzuki, így érthető, hogy miért fordítottak olyan nagy gondot a legújabb generáció kifejlesztésére. Ennek is a legújabb Tect építőkészlet az alapja, több nagyszilárdságú acélt használnak, a méreteket a kei-kategória előírásai korlátozzák.
Három megjelenést is készítettek a formatervezők az újdonságnak, a legdrágább a Stingray amely egymás fölé helyezett dupla optikás fényszórót és nagy méretű krómozott hűtőrácsot is kap. Az A oszloptól hátrafelé már egyformák a karosszériák, a B oszlopnál a fényezett tetőoszlop nem nyúlik fel a tetőig, hátul még annyi az eltérés, hogy a Stingray ezüstös hátsó lámpákat kap, és egy fekete betétet a lökhárítójába.
Új a műszerfal, aminek közepén alaphelyzetben csak egy fekete műanyaglap van, még a rádió is feláras, egyébként többféle érintőképernyős fejegység is kérhető. Középre helyezték az analóg órákkal informáló műszeregységet, de a vezető fel-a-fejjel kijelzőről is tájékozódhat, amely felnyíló plexilappal rendelkezik. A motor 0,66 literes háromhengeres, szívóként 52 LE, turbósként 67 lóerő teljesítménnyel, mindkettőnél választható a 3,1 lóerős villanymotoros kisegítő hibrid hajtás, és/vagy az összkerékhajtás, a váltó minden esetben fokozatmentes automata.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!