Igazából senkinek nincs szüksége fehér ülésre az autóban, hiszen azzal csak a baj van. Pillanatok alatt képes összekoszolódni, minden, a ruháról leesett szösz jól látható rajta.
Ennek ellenére szinte egyöntetűen ezt a felszerelést választották a gyárak ahhoz, hogy feltűnést keltsenek. Aki bátrabb volt, az rögtön szériagyártású autó limitált szériájába szerelt fehér ülést, van, ahol az extralistán szereplő tételt rendeltek az autóba. Van, ahol a színen kívül különleges varrással, kontrasztos betéttel próbálják még jobban feldobni a belső teret.
A BMW 6-os kabrió Individual belsőjénél ráadásként nem csak az üléseket, hanem a műszerfal és az ajtópanelok többi részét is igyekeztek beborítani a fehér bőrrel, a Mazda MX-5-ösből limitált szériát készítenek fehér bőrülésekkel, a Peugeot 3008 Hybrid4 dízel-elektromos autónak a 300 példányra limitált modelljét csak a genfi szalon alatt lehet megrendelni a márka standján.
A Dodge Challenger ugyan még a régi, olcsó megjelenésű műszerfalat kapta – a mellette parkoló Charger már európai szinten is elfogadható belsővel rendelkezik –, de ezt igazából senki nem vette észre, mivel a kék betétekkel feldobott fehér fotelek elvonták az emberek figyelmét.