Az egész azzal kezdődött, hogy egy ügyfél vásárolt egy BMW 320d-t, amely azonban hibás volt. Ennek megfelelően az ügyfél visszaadta a márkakereskedésnek az autót, hogy hozzák rendbe a rosszul beillesztett ajtókat és a nem működő légkondicionálót, a javítás idejére kapott egy BMW 325-ös kölcsönautót a márkakereskedéstől. Mivel nem sikerült megjavítani az autót, cserét kért Ravindra Jainarain, azonban a harminc napos határidő után a BMW South Africa úgy döntött, nem cseréli ki az autót. Ettől a pillanattól kezdve a BMW Auto Umhlanga felfogása szerint már nem közte és az ügyfél, hanem a BMW South Africa és az ügyfél közötti jogvitáról van szó, épp ezért az általuk biztosított és fizetett csereautó már nem jár neki, ezért visszakérték azt.
Az ügyfél ezt nem adta vissza, mondván ő azt a javítás időtartamára kapta, márpedig az autója még nincs kész, a havi részleteket azonban fizetnie kell. További egyezkedés helyett a márkakereskedés a fizetési elmaradásoknál megszokott módon egy behajtócéget kért fel az autó visszaszerzésére, a Netstar nevű vállalkozás Ravindra Jainarain munkahelyére, egy hivatalba előhúzott fegyverekkel hatolt be, az épület felett jól hallhatóan köröző helikopterrel kérték el az autó kulcsát és papírjait, majd távoztak az autóval. Magától értetődően a sokkolt ügyfél azonnal bírósághoz fordult, ahol a bíró döntése értelmében a márkakereskedésnek azonnal vissza kell adnia a bérautót az ügyfélnek, és ezen a helyzeten nem is változtathatnak a harminc nap múlva kitűzött tárgyalásig. Ott majd mindkét fél – a márkakereskedés és az ügyfél is – kifejtheti az álláspontját, a novemberben vásárolt és minőségi problémás 320d sorsáról azonban nem döntenek majd ez alkalommal.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!