A jelenlegi Mitsubishi L200-asnak is létezik nyújtott platós kivitele, annál is extra méretű a hátsó túlnyúlás, de közel sem olyan farsúlyos a megjelenés, mint a GR-HEV elnevezésű tanulmány esetén.
Mivel a forradalmi formát az aktuális generációnál már bevetették, ránézésre inkább csak finomítanak a megjelenésen a következő pickupnál – igaz, messze van még a váltás, bármi megtörténhet addig. Mindenesetre jól néz ki az autó, amit csak üdvözölhet majd a vásárlóközönség, aki költségmegtakarítási- és nem használati okokból vásárol nyitott rakfelületű járművet.
Ami egészen biztosan változni fog a sorozatgyártásig, az a hajtáslánc. A GR-HEV motorterében egy 114 lóerős dízelmotor mellett két, egyenként 82 lóerős elektromotor hajt, akkumulátorról nagyjából 50 kilométert tud megtenni a hibrid pickup.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!