Már csak hónapok vannak hátra az aktuális, JK kódnéven futó Jeep Wrangler pályafutásából, a gyár az eddigi legjobb terepjáró-képességű változattal kedveskedik a rajongóknak. Két- és négyajtós karosszériával egyaránt választható a Rubicon Recon változat – a sajtófotókon csak utóbbi szerepel, de ez ne tévesszen meg senkit, a rövidebb karosszériával lesz igazi sziklamászó ez a kivitel.
Legfontosabb változás, hogy az első- és a hátsó merevtengely is strapabíróbb kialakítású, értsd a csövek és a differenciálmű-házak vastagabb falúak és védelmet kapnak, kifejezetten azért, hogy még sziklán áthaladva se sérüljenek meg. A hasmagasságot bő 1 centivel növelik meg, de a kerékjáratokat már úgy alakítják át, hogy az egyedi 17 colos felnikre gyárilag szerelt 32 colos abroncsok helyére gond nélkül fel lehet tenni 35 colosokat is (ezek egyébként beleérnének a kerékjárat-borításokba). Az utastérben piros díszvarrás és biztonsági övek, egyedi műszer-grafika és pár jelvény különbözteti meg a Jeep Wrangler Rubicon Recon-t a hétköznapi daraboktól.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!