Továbbra is hű marad a Morgan a több mint fél évszázados alap formához, és minden bizonnyal a karosszéria váza továbbra is fából készül, azonban műszakilag hatalmasat lép előre a V8-as motorral szerelt autó.
A hírek szerint egyenesen a nemsokára búcsúzó M3-as négyliteres, szívó V8-as motorját szerelik az alig 1 tonna tömegű karosszériába; erről árulkodik, hogy a pótkerék helyén hűtőnyílásokat helyeztek el.
Márpedig ilyesmire egészen mostanáig nem volt szükség, azaz igen jelentős lehet a teljesítménybeli ugrás. Azonban elképzelhető, hogy csak limitált számban fogja majd kínálni a V8-as motorral szerelt roadstert a Morgan, csak a négyhengeres motorral szerelt autókat készítik folyamatosan.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!