Ahogy az lenni szokott, a fejlesztés-tesztelés végéhez közeledve a Ferrari Enzo Ferrari utóda, a gyári kódnéven csak F70-esként emlegetett autó rengeteg veszített álcájából, így már látható lett annak karcsú torpedó-formája.
A technika is nagy meglepetés lesz, hiszen utcai-KERS-t, azaz hibrid hajtást kap az autó, több mint ezer lóerős rendszerteljesítménnyel. A rend kedvéért két turbós V12-es lesz a belső égésű motor, és az FF-hez hasonlóan itt is összkerékhajtás segíti majd a vezető dolgát. Nem annyira a fogyasztás csökkentésére, sokkal inkább a dinamizmus növelésére használják az elektromos rásegítést, amelynek segítségével az F70-es magasabb végsebességet lesz képes elérni a Bugatti Veyronnál.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!