1967-ben a helyi kereskedelmi kamara találta ki a turizmus fellendítése érdekében a Moab Húsvéti Jeep Szafari rendezvényt, amelyen több ezer terepjárós gyűlik össze, hogy aztán 40 előre kijelölt tereppályán próbálja ki autójának tudását. Az utóbbi években a gyár minden egyes alkalomra hét egyedi építésű autóval készül, idén ezek közül öt a Wrangler alapján készült – nem véletlenül, hangsúlyozni kell, hogy a Mopar kiegészítők között már több mint 200 alkatrészt talál a tulajdonos.
A Renegade alapján készült B-Ute esetén nem nyúltak a karosszériához, épp csak a kerékjáratokat szélesítették ki, hogy azok eltakarják a nagyobb kerekeket. A hasmagasságot 3,8 centivel növelték meg, a 17 colos felniket 3 centis nyomtávszélesítőkkel tették fel, BF Goodrich T/A Baja Champion bütykös abroncsokat szereltek rájuk. A motor az USA-ban választható 2,4 literes benzines 9 fokozatú automatikus váltóval párosítva.
A Wagoneer Roadtrip alapja egy internetes apróhirdetésen vásárolt, 1965-ben gyártott autó volt, amelyet aztán alaposan átépítettek. Az első tengelyt 5 centivel vitték előrébb, a hátsót 7,5 centivel hátrébb, erre azért volt szükség, hogy a nagyméretű, 33 colos kerekek alkalmazása mellett megtartsák az ajtókat. Bedobozolták az alvázat a merevség növelésére, a gyári merevtengelyek helyére új, 4 lengőkarral rögzített hidak kerültek. A soros hathengeres helyére egy új, 5,7 literes Hemi V8-ast szereltek, a váltó négyfokozatú automatikus.
A 4-Speed nevű átépítés lényege a tömegmegtakarítás, több mint 400 kg-mal csökkentették a Wrangler tömegét a mérnökök a felesleges dolgok elhagyásával, illetve karbon alkalmazásával. Változatlan tengelytávolság és alváz mellett 55 centivel rövidebb a karosszéria, a Dana 44-es tengelyekre 35 colos kerekeket szerelnek, a motor a 2,0 literes turbó. Noha a gyár tervei között nem szerepel egy ilyen jármű készítése, biztos lesznek olyanok, akik megpróbálják majd utánozni azt, előbb-utóbb várhatóan megjelennek majd a tuningcégek kínálatában az ehhez szükséges karbon karosszériaelemek, egyébként meg csak le kell csavarozni a felesleges dolgokat a karosszériáról.
A Sandstorm nagy sebességű terepjárásra készült, ennek érdekében megnövelték a tengelytávolságot, az első tengely 10 centit ment előre, a hátsó 5 centit hátra, négy lengőkaros rögzítést alkalmaztak, elöl 35, hátul 45 cm a rugóút. Befalazták a hátsó oldalajtókat, így egész pickupos lett a megjelenés. 6,4 literes V8-as Hemi szívómotor hajtja a kerekeket hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó közbeiktatásával.
A Nacho név a fényezésre utal, egyébként ennél az autónál a lehető legtöbb Mopar kiegészítőt (14 ezer dollár értékben) alkalmazták a mérnökök: 5 colos emelés, alumínium lengéscsillapítók, Warn csörlő, LED kiegészítő fényszórók, selymesfényű fekete hűtőrács, a csőből készített ajtók májustól kaphatóak. Egyébként bőrkárpittal dobják fel az utasteret, a motor a 2,0 literes turbó.
A J-Wagon nevű autónál azt próbálták megmutatni, hogy a városban élők is készíthetnek maguknak igazi terepjárót. A sötétszürke karosszériát 5 centivel emelik meg, Fox lengéscsillapítókat és 35 colos kerekeket használnak, egyébként nem nyúlnak a gyári konstrukcióhoz, azaz nem romlik számottevően a kényelem és az úttartás.
Utoljára maradt a retrós Jeepster, a piros-fehér megjelenést egy hatvanas években készült prospektusból nézték ki. A tetőt 5 centivel vették alacsonyabbra, laposabb szögben áll a szélvédő, a hasmagasságot 5 centivel növelték meg, 37 colos kerekeket alkalmaznak. Az utastérbe bukókeret, fekete bőrkárpit és a hátsó ülések helyére pótkerék került. A tanulmány sikere alapján a Jeep egyébként azt fontolgatja, hogy a döntött szélvédőt és a régies formájú műanyagtetőt felveszi a Mopar tartozékok közé – egyelőre még nem született meg a döntés.