Ausztráliában gyakorlatilag megszűnt a helyi autógyártás, miután a Toyota, a Mitsubishi, a Holden és a Ford is bezárta összeszerelő üzemeit. Most az Ace EV nevű vállalkozás kezdett újból autókat készíteni Ausztráliában, igaz, egyelőre csak Kínából dobozban küldött alkatrészeket szerelnek össze egy korábban Mitsubishiket készítő üzemben.
Dobozos vagy platós karosszériával kérhető a műanyag vázas és karosszériás modell, amelynek hátsó kerekeit egy 25 lóerő tartós teljesítményű (rövid ideig 61 lóerőre is képes) villanymotor hajtja, a maximális nyomaték 174 Nm, a hosszas nekifutással elérhető csúcssebesség 100 km/óra – csak a 0-50 km/óra gyorsulást adják meg, ami 7 másodperc. Az Ace Cargo vagy Yewt 23,2 kWh kapacitású akkumulátort kap, amivel részterhelésen 150-200 km-es hatótávolságot lehet elérni. A terhelhetőség 500 kg, amiből le kell vonni az utas(ok) tömegét is.
Ezért a meglehetősen kezdetleges haszonjárműért legalább 40 ezer ausztrál dollárt kérnek, miközben az összemérhető tudású Renault Kangoo Z.E. haszonjárműért 55 ezer dollárt kérnek, és utóbbiban kényelmi (légkondicionáló) és biztonsági (ESP, légzsákok) felszerelések is vannak. Az Ace EV azon dolgozik, hogy az autó legalább 50%-át helyi, ausztrál beszállítóktól származó alkatrészekre cserélje, illetve a tervei között szerepel 2021-ben egy négyszemélyes városi miniautó piacra dobása is. Utóbbival együtt már évi 15 ezer autó legyártását tervezi az Ace EV.