Ugyanarra a padlólemezre építették fel a General Motors fejlesztőmérnökei a Kínában Buick Excelle néven leleplezett lépcsős hátút, mint amire az aktuális Opel Astra is épül, azonban az európai márka tulajdonosváltása miatt mi már biztosan nem kapjuk meg ezt az autót.
A fényszórók és a hűtőrács formája alapján illene az Opel választékba az újdonság, a 4468 mm-es hossz, 1765 mm-es szélesség, 1469 mm-es magasság és a 2611 mm-es tengelytávolság alapján kompakt lépcsős hátúval van dolgunk – ebben a szegmensben még az előző generációs Astra Sedan-nal van jelen a német márka, de mivel a PSA Csoport nem akar feleslegesen jogdíjat fizetni a GM-nek, egészen biztosan nem veszi át ezt az új modellt.
A karosszériavázban 65% a nagyszilárdságú acélok aránya, alapfelszerelés a 6 légzsák, a menetstabilizáló, extraként vezetőtámogató rendszerek is elérhetőek – Kínában nem magától értetődőek ezek az extrák. Két motorral kínálják majd a Buick Excelle-t, az 1,3-as alapmotor 103 lóerős, kézi és CVT váltóval kérhető, az 1,0 literes háromhengeres turbómotor 116 lóerős, annál a kézi váltó alternatívája hagyományos, hatfokozatú automata.