A Formula-1-es versenyautók orrát próbálták meg átültetni egy nagyszériás termékre a Mercedes tervezői a második generációs SLK esetében, szerencsére ezen nem akadtak fenn a vásárlók, és így az autó beváltotta a hozzá fűzött reményeket a piacon.
Talán pont emiatt a karakteres orr miatt választotta ki a kínai Dai Yun az autót soron következő szobrához. Az észak-nyugat kínai Xian városából származó művész először is készített egy acél vázat, amelynek segítségével aztán felépítette a karosszériát.
Ráadásul nem csak a karosszéria külseje készült el, de az utastérben helyet is lehet foglalni az ülésekben, és váltókar és kormánykerék is van itt. Igaz, a megközelítést megnehezíti, hogy az ajtók nem nyílnak. Dai Yun-nak egyébként nem ez az első tégla-autója, még 2011-ben készített egy életnagyságú BMW X5-öst – ahhoz 6 tonna építőanyagot használt fel. A végén kiderül, hogy a bajor szabadidő-autó még könnyűnek számít.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!