Dél-Koreában bemutatkozott a helyi piacon Avante néven, mifelénk Elantraként futó kompakt lépcsős hátú Sport elnevezésű változata, amely megjelenésével is utal arra, hogy itt most gyorsabban történnek a dolgok – legfőképp az 1,6 literes, 204 lóerős turbómotornak köszönhetően.
Csak jövőre kezdik majd meg az autó exportját, az még kérdéses, hogy a hivatalos csatornákon keresztül eljut-e majd Európába a forró változat, az Egyesült Államokban már nagyon várják a fiataloknak is megfizethető sportkivitelt. Elöl nagyobb méretű szellőzőnyílásokat, hátul diffúzornak látszó betétet kapott a lökhárító, a kerékjáratokba 18 colos felniket szerelnek 225/40 méretű abroncsokkal. Amíg a fényszórók változatlanok, a hátsó lámpák látványosabb fénnyel világítanak.
De ez nem minden, némi felár ellenében lesz majd választható az Extreme Package nevű megjelenési csomag, amely agresszívabb lökhárítókat, eltérő megjelenésű 18 colos felniket, nagyobb hátsó szárnyat kap. A technikánál az 1,6 literes, 204 LE/265 Nm teljesítményű turbómotoron kívül az a nagy változás, hogy hátul többlengőkaros, független felfüggesztést kap az Elantra Sport, amely alapáron 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltót kap, felár ellenében pedig 7 fokozatú, dupla kuplungos automatát.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!