Két darabban építik be a Fisker Alaska padlója alá az akkumulátort, a kettő közötti résbe süllyed le ugyanis a plató-fülke közötti válaszfal, amikor gombnyomásra bővítik a platót. Az alapesetben 1,37 méteres rakfelület akár 2,28 méteresre növelhető, és ha lenyitja az ember a platóajtót és kihajtja az ideiglenes korlátot, akkor már 2,8 méteres a raktér. Az orrban kialakított tároló méretét nem közölték, de azt igen, hogy az hőszigetelt.
A Fisker szerint a sportosan vezethető személyautók vezetési élményét kombinálja a nagy méretű pickupok praktikus tulajdonságaival az Alaska, a hajtásról nagy vonalakban annyit mondanak, hogy 75 vagy 113 kWh kapacitású akkumulátor közül lehet majd választani, és változattól függően 3,9-7,2 másodpercig tart majd a 0-96 km/óra sprint, a hatótávolság 370-547 km lesz. Alapvetően az észak-amerikai vásárlókat célozzák a Fisker Alaska pickuppal, ennek érdekében a pohártartókat az ottani nagy méretű poharakra szabják, és cowboy-kalap tartó is lesz az utastérben.