2022 elején jelentették be, hogy Európában is forgalmazni fogják a GR Hiluxot, amely máris frissül: megkapja a szélesebb nyomtávot és hátsó tárcsaféket eredményező felfüggesztést, de az ausztrál modell erősebb 2,8 literes turbódízelét hiába várjuk. Nálunk marad a 2,8 literes, 204 lóerős turbódízel a motortérben, és a 6 fokozatú automatikus váltóhoz se nyúlnak a 2024 második felében a márkakereskedésekbe érkező változatnál.

 

Van egy, a használók által biztosan nagyra értékelt változás is, új generációs fejegységet használ a megújult pickup, a 8 colos képátlójú érintőképernyő mögött már az aktuális Smart Connect rendszer rejtőzik, ami vezetéknélküli telefoncsatlakoztatást tesz lehetővé. Az ülések bőr/hasított bőr kárpitozást kapnak, új díszbetétek kerülnek a műszerfalra és az ajtókárpitra. Elöl 140, hátul 155 mm-rel lesz szélesebb a nyomtáv az új felfüggesztéssel, a hasmagasság 20 mm-rel emelkedik, az új lökhárító javítja a légáramlást és így mérsékli a fogyasztást. A Toyota GR Hilux 17 colos felnijei könnyebbek a korábbinál, elöl 16 helyett 17 colos a féktárcsa átmérője, míg hátul 15 colos átmérőjű tárcsaféket használnak a korábbi dobfék helyett.