A Škoda Citigo esetén csak a karosszéria elején – ahol a könnyen cserélhető és módosítható elemek vannak – dolgoztak a formatervezők, tehát a motorháztető, a sárvédők és a lökhárító formáját alakították át a modellfrissítés keretében, utóbbinak következtében 34 mm-rel nőtt a teljes hossz 3597 mm-re. A Style csúcsfelszereltséghez adott 15 colos könnyűfém felnik megjelenését is átalakították, színes csomagokkal lehet még feldobni a megjelenést, ami kontrasztos fekete vagy fehér tetőt és külső tükröket jelent, és akkor még ott van az új kiwizöld fényezés is.
Belül átalakították a műszeregység megjelenését, a legújabb rádióknál javítottak a kapcsolódási/kommunikációs szolgáltatásokon, az érintőképernyős kijelző a rádió fölötti tartóban elhelyezett okostelefon adja, a Move&Fun alkalmazás telepítését követően navigálni is lehet, de akár az autó tippeket tud adni a takarékos vezetéshez is. A rengeteg tárolóhely és csomagrögzítő megoldás mellett új elem az Egyszerűen Okos megoldások között az anyósülés alatti fiókban elhelyezett esernyő megjelenése.
A felfrissített VW up!-tól eltérően a Škoda Citigo továbbra is csak az 1,0 literes háromhengeres szívó változataival lesz megvásárolható, ami alaphelyzetben 60, felár ellenében 75 lóerős teljesítményt jelent és ott van még a 68 lóerős, földgázas G-TEC változat is.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!