Kifut a Ferrarival megkötött motorszállítási szerződés, és a Maserati nem látja értelmét a hosszabbításnak, úgyhogy érzékeny búcsút vesz a kínálatában 1959, az 5000 GT piacra dobása óta a csúcsmodelleket hajtó V8-as erőforrástól – a jövő a villanymotor(ok)é. A Ghibli 334 Ultima esetén a szám a csúcssebességre utal – jelenleg ez a világ leggyorsabb 4 ajtós limuzinja. Mindössze 103 példányt építenek a Persia kék színű szedánból, amelyre Rosso Runio színnel fényezik fel a limitált széria nevét, az utastérben az egyedi kárpit mellett a sok látható karbon jelent változást.
Az ügyfélpreferenciának megfelelően a Levante V8 Ultima limitált szériából már 206 darabot építenek. Itt Nero Assoluto fekete vagy Blu Royale kék színek közül lehet választani, a limitált széria nevét itt is Rosso Rubino színnel fényezik fel az első sárvédőre. A Pale Terracotta és fekete színű bőrbelsőt fényes karbon elemekkel egészítik ki, és természetesen az összes, a típushoz elérhető extra ott van a fedélzeten.