Megpróbálja tartani a lépést a Taycan modellel a Porsche Panamera, ezért a most bejelentett frissítésnél megnövelték a V8-as motorok teljesítményeit. A Panamera 4-ben immár világszerte a 2,9 literes V6-os biturbó dolgozik (330 LE/450 Nm), a V8-as GTS modellnél 20 lóerővel 480 lóerőre növelték a teljesítményt, és az új sportkipufogóval a hang is karakteresebb lett.
Búcsúzott a Turbo modell, amelynek a helyére a Turbo S kerül 80 lóerővel magasabb teljesítménnyel, a 630 LE és 820 Nm a rajtautomatikával 3,1 másodperces 0-100 km/óra sprintre teszi képessé a sportszedánt vagy sportkombit, a csúcssebesség 315 km/óra. A légrugózást és az elektromos beavatkozókat a nagyobb teljesítményhez hangolták. Új a kínálatban a 4S E-Hybrid 560 LE/750 Nm rendszerteljesítménnyel, 3,7 másodperces 0-100 km/óra gyorsulással, 298 km/órás csúcssebességgel. Ez is a megnövelt, 17,9 kWh kapacitású akkumulátort kapja, ami WLTP-módszer szerint mérve városban 54 km-es elektromos hatótávolságot tesz lehetővé.
Mindhárom karosszéria, tehát az ötajtós, a kombi és a nyújtott is az eddig feláras Sport Design megjelenést kapja, a Turbo S-nek új, még nagyobb légbeömlőkkel rendelkező első lökhárítót készítettek. A felfrissített technikájú és megjelenésű Porsche Panamera október közepén kerül a kereskedésekbe.