Egy kicsit túllép a klasszikus modellfrissítés keretén a Toyota C-HR félidei átalakítása, hiszen nem csak a lökhárítók megjelenését alakították át és tették elérhetővé a legmodernebb, Android Auto és Apple CarPlay kapcsolódási lehetőséget kínáló fejegységet, de a 184 lóerős rendszerteljesítményű hibrid hajtás bevezetésével végre sportos tagja is van a szabadidő-kupé választékának. Itt volt az ideje.
Eddig 1,2 literes turbóval (115 LE) és 1,8-as hibriddel (122 LE) volt elérhető a Toyota C-HR, a jövőben már csak két hibrid hajtás lesz az európai választékban – az USA-ban például továbbra is csak 2,0 literes szívómotorral kínálják a típust, hibrid még felár ellenében sincs –, az 1,8-as lesz a jövőben az alapmodell, a 2,0 literes hibrid (184 LE) pedig annak alternatívája. Amíg az elektromos kormányrásegítést mindkét változatban áthangolják, csak az erősebb motorhoz jár az áthangolt felfüggesztés. A benzinmotorral együtt egyébként búcsúzik a feláras összkerékhajtás is.