A Ssangyong azt választotta, hogy nem a jelenleg is elérhető, 2,0 literes turbódízelt fejleszti tovább az Euro-6-os károsanyag-kibocsájtási szabályoknak megfelelően, hanem új erőforrást készítenek 2,2 literes lökettérfogattal.
Az új erőforrás teljesítménye 19,4, nyomatéka 11 százalékkal magasabba korábbinál, számszerűsítve ez 178 lóerőt és 400 Nm-t jelent. Ráadásul laboratóriumi körülmények között takarékosabb is az új erőforrás, hiszen a szabványos átlag 6,0 l/100 km-ről 5,3 l/100 km-re csökkent. Ahogy az eddig is volt, első- és összkerékhajtás választható, a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó helyett pedig mostantól hatfokozatú, Aisin fejlesztésű automatikus egységet is lehet kérni.
Az új erőforrás azonban nem minden, néhány apró változtatást is eszközöltek, például sima búrát kapott az irányjelző, új megjelenésű 16-18 colos könnyűfém felniken gördül a szabadidő-autó, és immár zongoralakk-fekete a hűtőrács. Az utastérben a fejegységeket cserélték le modernebb, több kapcsolódási lehetőséget nyújtó darabokra. Hamarosan már a kereskedésekben lesz a megfiatalodott technikával rendelkező Ssangyong Korando.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!