Az optimalizált aerodinamikai csomagnak köszönhetjük a McLaren LT, azaz LongTail autóit, amelyek sorában a hatodik a most bemutatott 765LT. Minden részletre kiterjedő munkával faragtak le 80 kg-ot a kiindulási alapot jelentő 720S típus saját tömegéből, például vékonyabbak a szélvédők, az oldalsó ablakok műanyagból készülnek, a kipufogórendszer titánium, a váltóhoz pedig a Formula-1-ben használt anyagokat vették át, különösen könnyűek a tízküllős kovácsolt alufelnik amelyek darabonként 5,5 kg-ot spórolnak, a karbon kagylóülések 9 kg-ot. A légkondi és a rádió felár nélküli extra, zajszigetelés még felár ellenében sincs, a saját tömeg alapesetben 1229 kg.
Karbonból sütik az új légterelőket, amelyek közül az aktív hátsó szárny a legméretesebb darab, amely automatikusan visszahúzódik egyenes irányú gyorsulásnál, és egészen a végsebesség eléréséig úgy is marad, de légfékként is működik szükség esetén. A karbon-kerámia tárcsákat szorító nyergeken belül hűtőlevegő-csatornákat alakítottak ki. A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 765 lóerőre növelték, a maximális nyomaték 800 Nm. Rövidebbre vették a váltó áttételezését a gyorsulás javítása érdekében: a 0-100 km/óra sprint 2,8 másodpercig tart, a 0-200 km/óra is megvan 7,2 másodperc alatt, a csúcs 330 km/óra.
A kezelhetőség érdekében átalakították a felfüggesztést is, egyediek a rugók és a lengéscsillapítók, az első hasmagasságot 5 mm-rel csökkentették és 6 mm-rel növelték az első nyomtávot; ezek az apró változások állítólag érezhetően javítják a vezethetőséget, persze a különbség észleléséhez nem árt, ha van kéznél egy McLaren 720S is… A gyár egyébként 765 példányt készít a 765LT-ből, a megrendeléseket már fogadják a márkakereskedők.