Az észak-amerikai piac kapcsán ismerhettük meg a Jeep Cherokee megújulását, ezzel párhuzamban van az európai változat átalakulása, tehát hagyományosabb lett az orr kialakítása, lecserélték a csomagtérfedelet, és nincs már külön tanksapka sem a fedél mögött.
Az utastérben zongoralakk-fekete és kályhaezüst betétek jelentek meg, a negyedik generációs Uconnect fejegység 5, 7 vagy 8,4 colos képátlójú érintőképernyővel választható. A két első ülés közötti konzolnál megnövelték a tárolóhelyek méretét, a padló alatti fiók átalakításával 70 literrel, 570 literre nőtt a csomagtér mérete alaphelyzetben. Az aktív- és a passzív biztonsági eszközök listája is bővült, továbbfejlesztették a vezetőtámogató rendszerek tudását.
Alapvető eltérés az észak-amerikai változattól, hogy Európában egyelőre a továbbfejlesztett 2,2 literes dízellel lehet csak megvásárolni a Jeep Cherokee-t. Új a hengerfej, az immár 2000 bar-os nyomáson működő közös nyomócsöves befecskendezés, a dugattyúkat, hajtókarokat és főtengelyt könnyítették, és SCR-katalizátor (AdBlue befecskendezés) is van a fedélzeten annak érdekében, hogy az Euro 6d-Temp előírást teljesítsék. Alapesetben 150 LE/350 Nm a teljesítmény, ehhez hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót párosítanak, a következő lépcsőfok a 195 LE/450 Nm, amihez már jár a kilencfokozatú automatikus váltó. Újdonság, hogy mindkét esetben feláras az összkerékhajtás – eddig az erősebb szint csak összkerékhajtással volt elérhető.
2019 második negyedévétől lesz választható mifelénk a 2,0 literes benzines turbómotor, a 270 LE/400 Nm teljesítményű erőforrásnál széria a kilencfokozatú automatikus váltó és az összkerékhajtás, motorleállító segíti a spórolást.