Ausztráliában is 2,0 literes biturbó dízellel árusítják a Ford Ranger Raptor pickupot, azonban az ottani forgalmazó már dolgozik a megoldáson. Egy külső partner segítségével készül a Mustang GT 5,0 literes V8-as motorjának adaptálása a karosszériába, tulajdonképpen csak a 2,0 literes biturbó dízeltől (210 LE/500 Nm) kell megszabadulni és berakni az 5,0 literes V8-as szívómotort (461 LE/556 Nm), a 10 fokozatú automatikus váltó már ugyanaz, amit a sportkocsi is használ.
Mivel az átalakítás Ford Performance alkatrészek és a gyári mérnökök segítségével történik, az ausztrál forgalmazó a Ranger Raptor V8-asra is megadja az 5 év garanciát. Arról nincs hír, hogy átalakítókészlet is készül majd a motorcseréhez, ami megnehezíti az átalakítás végrehajtását például mifelénk. A Ford ausztrál forgalmazója egyébként tisztában van azzal, hogy alig pár tucat darabot fog csak értékesíteni ebből a modellből, amely ráadásul drága is lesz: a gyári új Ranger Raptor pickupokból kiszedik a dízelmotort és beépítik az új Ford Performance-blokkot a helyére.