Folyamatosan halad a Peugeot kínálatának elektrifikációja, jelenleg épp folyamatban van az akkumulátoros-elektromos hajtások generációváltása (nagyobb teljesítményű hajtómotor, hatékonyabb működés), az év vége előtt bemutatják az új STLA műszaki alapra épülő új villanyautókat, a meglévő plug-in modellek mellé pedig érkezik az öntöltő hibrid hajtás. Ennél az 1,2 literes PureTech turbómotor a változó szelepvezérlés jóvoltából megvalósított Miller-ciklus szerint működik, teljesítménye 136 lóerőre emelkedett, miközben nőtt a hatékonysága is.
Teljesen új fejlesztés az e-DCS6 jelzésű, 6 fokozatú duplakuplungos váltó, amelyet eleve úgy alakítottak ki, hogy abban egy hajtómotornak is van helye inverterrel és vezérlőelektronikával együtt. Eleinte egy 38 LE/55 Nm teljesítményű, 48V-os hajtómotort alkalmaznak, amely alapvetően csak segíti a belső égésű motor munkáját, illetve energiát termel vissza a vezetőülés alatt elhelyezett 48V-os lítium-ion akkumulátorba. Utóbbinak 898 Wh bruttó, 432 Wh hasznos kapacitása elég ahhoz, hogy városban akár 50%-os elektromos hajtási arányt érjen el az autó, a gyakorlatban 15%-os fogyasztáscsökkenést ígérnek. Már idén tavasszal búcsúzik a Peugeot 3008 és 5008 kínálatából a 8 fokozatú automatikus váltóval szerelt 1,2-es turbómotor, amely helyett az 1 l/100 km-es fogyasztáscsökkentést ígérő 48V Hybrid hajtás kerül a második félévtől, majd rövid időn belül a márka többi autójánál (Peugeot 208 és 2008, Peugeot 308 és 308 SW, valamint Peugeot 408) is végrehajtják a váltást.