A Mahindra egyedül a lépcsős hátú, első generációs Logan gyártásának jogát szerezte meg anno a Renault-tól, ennek megfelelően olcsóbb nekik ennek az átszabása, mint a Sandero gyártásának beindítása.
Mindez annak köszönhető, hogy Indiában kedvező adózási kategóriába tartoznak a 4 méternél rövidebb hosszúságú autók, újabban már az is kitétel, hogy ha benzinmotor hajtja őket, az legyen 1,2 literesnél kisebb lökettérfogatú. Utóbbinak köszönhetően csak az 1,5 literes, 65 lóerős dízellel kínálják majd az autót, ugyanis az indiaiak csak az 1,4-es benzinmotor gyártási jogával rendelkeznek, nincs kellően kis lökettérfogatú erőforrásuk.
A kémfotók tanulsága szerint a Mahindra által Verito-nak hívott autó karosszériája egészen a hátsó ajtókig bezárólag változatlan marad, a far azonban teljesen kicserélődik. A lámpák magasra, a szélvédő mellé költöznek, és állítólag nem kap nagy méretű hátsó ajtót a kocsi, hanem egy lefelé nyitható fedélen lehet majd hozzáférni a csomagtartóhoz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért