A Porsche 911 választék alapmodellje aktuálisan a Carrera kivitel, amelynek alapján most elkészítették a 911 Carrera T-t. A Touring modellnél a vezetési élmény van a középpontban, amelyet úgy fokoztak, hogy megszabadultak a felesleges dolgoktól.
A boxer biturbó teljesítménye marad 385 LE/450 Nm, de itt már feláras a 8 fokozatú PDK váltó, alapáron 7 fokozatú kézi kapcsolású váltót adnak, a Carrera S modellből veszik át a részlegesen önzáró differenciálművet. Ott van a fedélzeten a Sport Chrono csomag és a 10 mm-es ültetéssel együtt járó PASM-sportfutómű is, opciós a hátsókerék-kormányzás. Sötétszürkére fényezett, elöl 20, hátul 21 colos felniken gördül a 911 T.
A kézi váltós Porsche 911 Carrera T saját tömege 1470 kg, ami 35 kg-mal alacsonyabb a 911 Carrera tömegénél, a kézi kapcsolású váltó mellett megszabadulnak a hátsó üléstől és hangszigetelés egy részétől is – utóbbi a sportkipufogóval együtt több motorhangot juttat az utastérbe –, a GT3 RS-ből érkeznek a könnyebb (vékonyabb) ablakok, ólomsavas helyett lítium-ion akkumulátort használnak. A módosítások eredményeként a 0-100 km/óra gyorsulás 4,5 másodpercig tart és 291 km/óra a csúcssebesség.