Indiában hosszas tesztelés után úgy döntöttek, nem halogatják tovább az új olcsóautó, az Enjoy nevű egyterű bejelentését. Nem sokat izzadtak a formatervezők, hiszen a General Motors világszinten legnépszerűbb autójának, a kínai kis egyterűnek adtak csak egy barátságosabb arcot.
A Wuling nevű csöppség volt tavaly a világ 4. legnagyobb darabszámban értékesített autója 768 870 darabbal – és mindezt úgy érte el, hogy csak néhány országban forgalmazták. Ezzel áll műszakilag szoros rokonságban a most bemutatott Chevrolet Enjoy, amelyet azért az indiai vásárlók igényeihez igazítottak. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy az 1,4 literes (103 LE) benzinmotor mellett a nálunk is elérhető, 1,3 literes turbódízel (76 LE) is belekerült a motortérbe, ez az erőforrás is 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltó közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket.
A választékról annyi ismert jelen pillanatban, hogy három felszereltséggel lehet majd választani a Chevrolet Enjoy-t, amelyet a jelenlegi szegmensvezető Toyota Innova alá áraznak majd be. Európai forgalmazása nem valószínű, igaz, hogy a motorokkal nem lehet gond az Euro 5-6 előírások betartatása, de ESP nincs az autóban, még felár ellenében sem.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!