A Bentley folyamatosan kutatja vásárlóinak szokásait, hogy időben reagálhasson a trendekre, az egyik ilyen tapasztalat, hogy a Flying Spur vásárlók sok időt töltenek a volán mögött is, nem csak a hátsó ülés szolgáltatásait élvezik, miközben sofőr irányítja az autót. Nekik készül a most bejelentett 4,0 literes V8-as biturbóval szerelt modell, amelynek sokkal jobb vezetési élményt ígérnek azzal, hogy 100 kg-mal lett könnyebb az orr.
A teljesítményhiányra nem lehet panasz, a Győrben gyártott 4,0 literes V8-as biturbó 550 lóerős, maximális nyomatéka 770 Nm (2000-4500/perc), és a hatalmas méretű limuzint 4,1 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre, a csúcssebesség 318 km/óra. Részterhelésen – a motorfordulat 3000/perc alatt van és 235 Nm alatt marad az erőigény – négy hengert lekapcsol az elektronika spórolás miatt, a vezető és az utasok semmit nem éreznek ebből, hiszen mindössze 20 ezredmásodperc visszakapcsolja ezeket az elektronika.
A megváltozott tömegeloszlás miatt újrahangolták a légrugózás, az elektronikus beavatkozók működését, extraként érhető el az összkerék-kormányzás. Alapáron hét szín közül választhat a Bentley Flying Spur V8 vásárlója, extraként több mint hatvan-féle fényezés érhető el, a 20 colos felnik helyett akár 22 colosak is kérhetőek.