Az biztos, hogy a jövőben megváltoznak az autók, a Pininfarina formatervezői a virtuális térben megalkotott Teorema nevű tanulmánnyal próbálták megmutatni nekünk, milyen fejlődési irányra számítanak. Eszerint hatalmas méretű, tökéletesre csiszolt légellenállással rendelkező szivarokat fogunk majd használni.
A karosszéria hossza 5,4 méter, magassága 1,4 méter, ebben 1+2+2 elrendezésben helyezték el az öt ülőhelyet, azaz elöl középen foglal helyet a vezető, mögötte kétoldalt pedig az utasok. Utóbbi ülőhelyekből gombnyomásra ágyak lesznek. Persze mire a Teorema valósággá válik, már az önvezető technológia is elérhető lesz, ezért a vezetőülésben nem is kell feltétlenül embernek helyet foglalnia. Az autót a Benteler nevű beszállító által villanyautók számára kifejlesztett gördeszka-alapra építették fel, az utastérben a Poltrona Frau műhely készítette a kárpitot, a Continentaltól származnak az előugró fizikai kapcsolók.
A Pininfarina Teorema aerodinamikáját a cég saját légcsatornájában tökéletesítették a mérnökök, konkrét értékek megnevezése nélkül azt állítják, hogy országúton/autópályán haladva jelentősen megnöveli a hatótávolságot az e téren elvégzett munka.