Nem változtat a bevált recepten a Mitsuoka manufaktúra, ahogy az előző Himiko-nál, úgy a második generációs változat is a Mazda MX-5-ös átszabásával jött létre. Egészen pontosan 66 centivel (!) tolják előre az első tengelyt, így már bőven van helye a múlt század húszas-harmincas éveit idéző hatalmas sárvédőknek.
Ezen kívül még a hátsó részt is kicserélik, ahol a régi-új stílusnak megfelelően lejtős csomagteret és szintén hangsúlyos sárvédőket helyeznek el. Ahhoz képest, hogy mennyi extra anyagot építenek be, nem is olyan sokat változik a saját tömeg, 990 kg-ról 1160 kg-ra emelkedik. Mivel a gyári biztonsági felszereléseket változatlanul hagyják, az utastérben csak kozmetikaiak a változások, értsd bőr borítást lehet kérni.
A Mitsuoka nem nyúl a gyári technikához, tehát az elképesztően hosszú orrban az 1,5 literes Skyactiv négyhengeres dolgozik 131 LE/150 Nm teljesítménnyel, a váltó 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet, a Himiko-t nem kínálják a 2,0 literes motorral.