Valami hasonló történik az orosz légtérben, mint az orosz utakon: az állami kezdeményezésre létrejött Aurus márkával váltják le a részben a szovjet időkből visszamaradt, részben külföldről vásárolt járműveket. Idén áprilisban indult a munka, a NAMI autóipari fejlesztőintézet Aurus-projekten dolgozó munkatársai ekkor kezdtek bele az Ansat helikopter belsejének átalakításába, és a MAKS moszkvai légishow-n bemutatták az első példányt.
A két pilóta mellett öt utasnak jut hely a bőrrel és fával burkolt kabinban, mindenkinek külön fejhallgatója, USB-csatlakozása van, két állítható fotel és három ülés néz egymással farkasszemet az utastérben. Az Aurus csak a belső teret alakítja át, az Ansat helikopteren nincs műszaki változás – két Pratt&Whitney hajtómű repíti a gépet 250 km/órás utazósebességgel egy feltöltéssel 510 km távolságra, a maximális repülési magasság 5700 méter. A normál Ansat helikopterhez képest az Aurus kabin felára 10 millió rubel, azaz 45 millió Ft. Első körben az orosz állam vásárol ezekből a gépekből, amelyekből az öreg, és drágán üzemeltethető Mi-8-as állami helikoptereket váltják ki.