Májusban még álcázott fotókat közölt az Officine Fioravanti a mai technológiával tökéletesített Ferrari Testarossáról, most pedig elkészültek a nagy művel, és az álcázás is lekerült a fehér karosszériáról. A 4,9 literes lökettérfogatú, 180°-os hengerszögű V12-es erőforrás teljesítménye 517 lóerő és 599 Nm – a gyári érték 390 LE/490 Nm –, ami a karosszériát 324 km/órás tempóra képes gyorsítani, ami jelentősen magasabb érték a gyári 290 km/óránál.
Annak érdekében, hogy a sofőrnek legyen esélye a tuningolt Ferrari Testarossával, blokkolásgátló és kipörgésgátló is beépítésre kerül, a fék versenyautókon használt Brembo rendszer, és elektronikusan vezérelt Öhlins lengéscsillapítók is vannak. Kívülről minimálisan a változások, a 16 colos felnik helyére elöl 17, hátul 18 colos átmérőjű darabok kerültek az eredetinek megfelelő megjelenéssel. Az utastérben műanyag helyett alumínium díszeket használnak, az új rádió pedig Bluetooth kapcsolódási lehetőséget kínál. Az Officine Fioravanti összesen 130 kg-ot farag le a Ferrari Testarossa tömegéből.