Noha besorolása szerint szabadidő-autó, a Ford Mustang Mach-E nem arra termett, hogy elhagyják vele az épített infrastruktúrát. Azonban pontosan 1 évvel ezelőtt elhatározták, hogy ezen változtatnak, és Goodwoodban már meg is mutatták az akkor még álcázott prototípust, amely most hivatalosan is bemutatkozott mint Mach-E Rally. Hamarosan ez lesz a típus csúcsmodellje, az USA-ban 65 000 dolláros indulóárat céloztak meg – a Mach-E alapára 43 000 dollár, az eddigi legdrágább Mach-E GT pedig 60 000 dollárba kerül.
Utóbbi jelentette a kiindulási alapot, azonban áthangolták a 2 hajtómotoros összkerékhajtást, a sofőr rendelkezésére így 487 LE/880 Nm áll, az akkumulátor nettó 91 kWh kapacitású. A hasmagasságot 20 mm-rel növelik meg, a felfüggesztés MagneRide lengéscsillapítókat használ, előre 385 mm átmérőjű féktárcsákat szerelnek, amelyeket pirosra festett Brembo nyergek szorítanak. A 19 colos felnikre 235/55 méretű Michelin CrossClimate2 négyévszakos abroncsokat szerelnek, ezek oldalfala és mintázata is megfelel a földutakhoz.
A biztonság kedvéért a hajtómotorok megerősített védőlemezeket kapnak, az ajtókra és kerékjárati ívekre a fényezést védő fólia kerül, a sárfogó (jelen esetben kavicsfogóként is működő…) gumik kereskedő által beszerelt extraként lesznek elérhetőek. Az első lökhárítóban jól látható és könnyen elérhető módon helyezik el a vontatási pontot. A Ford Mustang Mach-E Rally újdonsága még a RallySport üzemmód, ilyenkor az elektronikus beavatkozók némi játékteret biztosítanak a sofőrnek, élesebb lesz a gázreakció és bekeményítenek a lengéscsillapítók. A fejlesztés során a mérnökök a biztonság kedvéért – saját szórakoztatásukra – mintegy 800 km-nyi raligyorsaságin tesztelték az autót, és azt megfelelőnek találták, úgyhogy hamarosan indul a forgalmazás az USA-ban, majd Európába is eljön az új csúcsmodell.