Az Isuzu és a Toyota példáját követi a Nissan, hiszen ők is az izlandi Arctic Trucks segítségével készítették el pickupjuk legvadabb változatát, azonban ők nem csak Nagy-Britanniában, hanem Európa-szerte kínálják majd az átalakítást, az Off-Roader AT32 elnevezésű modellt.
A felfüggesztést 2 centivel emelik meg, ezen felül további 2 centit emeli az autót a nagyobb, 32 col átmérőjű kerék, a terepjárásra gondolva pedig a padlót védőlemezekkel (motor, váltó, osztómű, üzemanyagtartály) látják el. Felár ellenében kérhető első differenciálzár és a tetőre kivezetett szívósor is, utóbbi 20 centivel, 80 centire javítja a gázlómélységet. Az első terepszög 30,4°-ról 35°-ra növekedik, a rámpaszög 24° az átalakítást követően.
A kerékjárat-szélesítésekről és a nagyobb kerekekről könnyen felismerhető az új modell, a 32 col átmérőjű abroncsok azt is elviselik, ha laza talajon (homok, hó) csökkenti az ember a keréknyomást a tapadás javítása érdekében. A Nissan Navara Off-Roader AT32-es 5 év/160 000 km garanciával rendelkezik, az Arctic Trucks is 5 év garanciát vállal az általa felszerelt alkatrészekre.