Ahogy a Honda e villanyautót, úgy a Honda N-One minit is az 1967-1972 között forgalmazott N360-as ihlette, azonban a Japánban forgalmazott kei-kategóriás autónak már a második generációjánál járnak. A megjelenésben épp csak apró részletek változtak, ami annak ismeretében meglepő, hogy az elődnek az első éve volt a legsikeresebb (107 ezer eladás), tavaly már csak 15,5 ezer darabot értékesítettek belőle.
Az utastérben nagyobb képernyős fejegység került középre, pad helyett már két külön ülés van az első sorban. A motort továbbfejlesztették (S07A helyett S07B motorkód), a teljesítmény továbbra is 58 lóerő (szívó) vagy 64 lóerő (turbó), de takarékosabb lett az autó. Alapfelszerelésként kapja a fokozatmentes automatikus váltót a Honda N-One, azonban a sportos RS csúcsmodellhez hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót adnak.