Leválasztja a City modellről a hibrid változatot a Honda, a nagyon hasonló megjelenés ellenére Grace néven forgalmazzák majd a benzin-elektromos hajtással ellátott autót. Japánban december elejétől kapható az újdonság, Malajziában jövőre – utóbbi piacon helyben szerelik majd össze, a hibridség miatti adókedvezmény okán várhatóan olcsóbb lesz majd, mint a jelenlegi benzinmotoros City.
A motortérben 1,5 literes, Atkinson ciklus szerint működő benzinmotor (110 LE/134 Nm) és egy, a 7 fokozatú dupla kuplungos váltóba épített villanymotor (29,5 LE/160Nm) dolgozik, tehát ugyanaz a Sport Hybrid i-DCD hajtás, mint a Jazz vagy a Vezel esetén. Az elektromotor energiaellátását lítium-ion akkumulátor biztosítja. Azt még nem árulták el, mekkora a Grace fogyasztása.
A megjelenés csak néhány részletében tér el a City-től, például egy kék pálca is van a hűtőrácsban, hagyományos helyett Aeroblade ablaktörlői vannak, a felnik 16 colosak, és felár ellenében teljesen LED-es fényszóró is kérhető, a hátsó lámpa minden esetben LED-es. Az utastérben az előválasztókart cserélték le a Jazz Hybridben is használt darabra, ezen kívül a műszeregység új. A környezetbarát hajtás ellenére nem várható, hogy Európában is forgalmazni fogja a Honda a Grace limuzint.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!