Mivel alapvetően a fiatal vásárlóközönséget célozzák a BMW X2-es szabadidő-kupéval, a vezetőség lazábbra engedte a formatervezők gyeplőjét, ennek következtében végre sikerült félig-meddig új megjelenést adni az autónak.
Elölről ismerős a megjelenés, pedig itt is trükköztek, fejjel lefelé fordították a veséket, azaz felfelé keskenyedik a légbeömlő. Ezt a lökhárító eltérő színűre fényezett betétjével – kirúzsozott száj? – próbálják ellensúlyozni, illetve a háromszög alakú oldalsó légbeömlőkkel – a feláras megjelenési csomagokkal. A vastag C oszlopra például annyira büszkék, hogy azokon rögtön elhelyezték a márkaemblémát is, így minden irányból nézve beleég az ember retinájába, hogy BMW-t lát. Az L alakú hátsó lámpák szintén a feje tetejükre fordultak.
Hagyományosan vezetőközpontú a műszerfal kialakítása, de itt már figyeltek a praktikumra is, hiszen jó eséllyel fiatal családok lesznek a vásárlók, ezért különösen nagy méretűek az ajtózsebek. Az Apple-rajongókat nem csak a gyártó, hanem a BMW is a kasszához kéreti, hiszen a ConnectedDrive rendszer széria lesz, de az Apple CarPlay csatlakozási lehetőségért már felárat számolnak.
Háromféle megjelenéssel lehet majd választani az X2-es, alapesetben meglehetősen vaskos, fekete műanyag védőszoknyát kap a karosszéria, az M Sport ezúttal a középső szint agresszívabb megjelenésű lökhárítókkal, 19-20 colos felnikkel és a karosszéria színére fényezett karosszériával. Jelen esetben az M Sport X lesz a legtöbb, amire be lehet fizetni, ennél matt-kályhaezüst a karcsúbb műanyag védőszoknya.
2018. márciusában kerül a kereskedésekbe a BMW X2-es, első körben három hajtással: 20i (192 LE) összkerékhajtással, 20d (190 LE) összkerékhajtással és 25d (231 LE) összkerékhajtással. A váltó minden esetben automatikus, a dízelekhez 8 fokozatú hagyományos, a benzineshez 7 fokozatú, dupla kuplungos egység jár. Később gyengébb és erősebb teljesítményű motorok, kézi kapcsolású váltó, elsőkerékhajtás és idővel plug-in hibrid hajtás (a zöld rendszám használatának lehetőségével) is elérhető lesz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!