Kifejezetten azzal a céllal készült a Chevrolet Onix elnevezésű kisautó, hogy az Aveo mellett olcsó alternatívát nyújtson a vásárlóknak. De ez nem jelenti azt, hogy le kellene mondaniuk olyan dolgokról, mint a MyLink kommunikációs fejegység. Fiataloknak szánják az autót, ezért ragaszkodtak a modern szórakoztató-elektronikához.
Az ötajtós karosszériával bemutatott autó ugyanarra a Gamma II-es padlólemezre épül, mint a Cobalt nevű lépcsős hátú, a Spin egyterű, vagy épp az Aveo, jelen esetben 2,53 méter a tengelytávolság.
Két erőforrással, 1,0 és 1,4 literes négyhengeressel kínálják az autót Brazíliában, a kisebbik 78/80 lóerőt (benzin/etanol), a nagyobb 98/106 lóerőt tud, a váltó minden esetben ötfokozatú, kézi kapcsolású. A Chevrolet úgy számol, hogy 2013-as brazil eladásainak harminc százalékát jelenti majd az Onix. Európai forgalmazásáról nincsenek hírek.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!