Nyáron rendezték meg először a MOL és a Fiskars közös pontgyűjtő akcióját, amelyet a pozitív visszajelzéseknek hála és a nagy sikerre való tekintettel tovább folytatnak egy őszi kampány formájában a felek.
Eddig még nem volt olyan, hogy a MOL pontgyűjtő akciója során kétszer ugyanazzal a partnerrel működött volna együtt, pláne nem úgy, hogy rögtön egymás után – ezért is büszke a cég termékeire a Fiskars és Gerber forgalmazója. Az 1649-ben alapított finn vállalkozás azon kevés cégek közé tartozik, amely a háztartási, kert- és szabadidő-s igényeket is le tudja fedni kínálatával, amelyekben fő helyen a vágástechnikai eszközök szerepelnek, de Bear Grylls nevével fémjelzett „túlélőeszközök” is vannak azoknak, akik nem csak tüzifát akarnak aprítani, de netán meg is szeretnék gyújtani azt. Nem is beszélve a lámpával rendelkező sörnyitóról, ami a kempingfelszerelés elengedhetetlen tartozéka lehet.
A MOL töltőállomásokon a vásárlók minden elköltött 2000 Ft után kapnak 1 hűségpontot, 1 vásárlás során legfeljebb 30 pontot osztanak ki – ezzel a kamionosok „mellékes” keresetét nyirbálják meg. Az egyes tételekre vonatkozó kedvezményeket, amelyeket a pontgyűjtő füzetben lehet megtalálni, 5-10-15 pont beváltása után lehet érvényesíteni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!