Az új BMW M4-es kupé bemutatója kapcsán a német mérnökök talán arra voltak a legbüszkébbek, hogy sikerült a jármű tömegét 1,5 tonna alá csökkenteni, ami a szabványos fogyasztás (ez csak nekik szempont) mellett a vezetési élményt (ez számít a vásárlóknak) is javítja. Ehhez képest az új keménytetős kabrió saját tömege 1750 kg, ami ugyan 60 kg-mal könnyebb az elődnél, de bizony sokkal több a kupénál.
A technikához nem nyúltak, a motorháztető alatt dolgozó 3,0 literes, soros hathengeres biturbó teljesítménye 431 lóerő, a maximális nyomaték 550 Nm. A kedves vásárló hatfokozatú, kézi kapcsolású (0-100 km/h 4,4 sec) vagy 7 fokozatú dupla kuplungos váltó (0-100 km/h 4,2 sec) közül választhat, a csúcsebesség minden esetben elektronikusan korlátozott 250 km/óra.
A nyitható keménytető működéséhez 20 másodpercre van szükség, és ehhez nem kell teljesen megállni, a 0-18 km/órás sebességtartományban engedi az elektronika a nyitást vagy csukást. A tető helyzetétől függően 220 vagy 370 literes a raktér. A New Yorki Autószalonon tartják meg a BMW M4-as kabrió világpremierjét, a forgalmazása nyáron indul.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!