Autókiállítás helyett inkább a Pebble Baech-i autós rendezvénysorozatot választotta a Lexus márka két újdonságának bemutatására, az Európában nem kapható LX 570-es óriás-szabadidő, és a GS limuzin is modellfrissítésen esett át.
A hatalmas méretű terepjáró minden eddiginél nagyobb homokóra-hűtőrácsot kapott, meg lényegében teljesen új karosszériát, hiszen egyedül az oldalajtók fémlemezei maradtak változatlanok. Belül új fabetétek, nagyobb érintőképernyők jelentik a változást. Műszakilag rengeteg elektronikus biztonsági segéd megjelenése, és az immár 8 fokozatú automatikus váltó érdemel említést, az 5,7 literes V8-as teljesítménye továbbra is 383 lóerő.
Ennél sokkal fontosabb változások történtek az Európában is megvásárolható GS limuzinnal, amelynek sikerült még hegyesebb sarkokkal rendelkező hűtőrácsot rajzolni, amelyet selyemfényű króm csíkkal kereteznek, és alapfelszerelés lett a Bi-LED fényszóró. Hátul már csak a lámpák betétje cserélődött ki, no és a 18- és 19 colos felnik dizájnja is új. Az utastérben új dekorbetétek – matt dió, naguri alu, stb. – és kárpitszínek jelentek meg, és a műszerfal közepén elhelyezett analóg óra egy alu-betétbe került, LED-es megvilágítást kapott és a navigáció jelzése alapján automatikusan az érvényes időzónához igazítja magát.
Legfontosabb újdonságként leváltották az alapmotort, amely mostantól a 2,0 literes, négyhengeres benzines turbó 241 LE/350 Nm teljesítménnyel, amihez nyolcfokozatú automatikus váltó csatlakozik. Az Oroszországban és annak környező piacain választható 3,5 literes V6-os teljesítménye 306-ról 311 lóerőre emelkedett, és már ehhez is nyolcfokozatú automatikus váltót adnak. A GS 300h és 450h benzin-elektromos hibrid modellek hajtásláncához nem nyúltak.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!