Kívül-belül alaposan átalakították a Hyundai Elantra kompakt lépcsős hátú megjelenését, egy csapásra megszüntették a lágyan ívelő vonalakat, amelyek helyére egyenesek kerültek. Háromszög alakú fényszórók, hangsúlyos hűtőrács jellemzi az orrot, hátul a rendszámtábla leköltözött a lökhárítóba.
Bent a kormánykereket cserélték le, új a légkondicionáló rendszer, amely már légtisztító funkcióval is rendelkezik, alapáron 5, felár ellenében 8 colos képátlójú központi kijelzőt adnak. Az alapváltozat kivételével fejlett vezetőtámogató rendszereket kap a Hyundai Elantra, koccanásgátló, sávtartó-segéd és holttérfigyelőt is tartalmaz a csomag, utóbbihoz kapcsolódik a hátsó ajtók nyitását megakadályozó Safety Exit Assist funkció, ami letiltja az ajtózárakat, ha a holttérben mozgást érzékel.
Egyelőre az Észak-Amerikai változatról vannak műszaki információk, ahol az alapmotor a 2,0 literes 147 lóerővel, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet, az Eco kivitelben az 1,4-es, 128 lóerős turbómotor dolgozik hétfokozatú duplakuplungos váltóval, a Sport modellbe 201 lóerős 1,6-os turbó kerül, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy hétfokozatú duplakuplungos.