Megelégelte a Toyota, hogy az egyterűek általában felettébb praktikus, de unalmas járművek, ezért az új Sienta típusánál a karosszérián többfelé olyan betétet helyezett el, amelyet a karosszériától eltérő színben is lehet kérni – akár sárga-kék összeállítás is megvalósítható, de vannak azért emészthetőbbek is.
Két- vagy három üléssorral létezik belső kialakítás, normál esetben 6- vagy 7 személyes a belső tér, az ötszemélyes, két üléssoros változat a kerekesszék-szállítására felkészített változat sajátja. A műszeregységet peugeotosan a szélvédő tövébe helyezték, és a sajtófotón az emészthető színvilágot látjuk, van ennél merészebb belső kialakítás is.
Az 1,5 literes benzinmotor elsőkerékhajtással 109, összkerékhajtással 103 lóerős, ezen felül létezik még hibrid modell is, a Yaris HSD-ben is használt egység rendszerteljesítménye 100 lóerő. A japán ciklus szerint a motorleállítóval szerelt benzines Sienta átlaga 4,8 l/100 km, a hibrid 3,6 l/100 km-t tud, és természetesen ott van a fedélzeten a Toyota Safety Sense csomagja is. A sportcipő-rajongók legnagyobb sajnálatára a japánok nem tervezik a Sienta exportját.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!