Az egyik szeme sír, a másik nevet – valahogy így lehet jellemezni a V8-as motorral szerelt G-osztály helyzetét, hiszen a Mercedes-Benz márka Final Edition modellel búcsúztatja a G 500-ast, ezzel párhuzamosan a Mercedes-AMG pedig feltűnő Grand Edition modellel ünnepli a G 63-ast; a hamarosan bekövetkező modellfrissítésnél a 4,0 literes V8-as biturbó az AMG modell sajátja lesz, a normál kivitel az akkumulátoros-elektromos hajtás mellett soros 6 hengeres motorokkal lesz választható.
De vissza a jelenbe a Mercedes-Benz G 500 Final Edition-höz, amely 30 évvel az első V8-as G 500-as piacra dobása után 500 példány erejéig búcsúztatja ezt a motorelrendezést. Egészen pontosan 66 146,15 euró felárat kérnek a csomagért, amely a választható extrákon felül olyan tételeket tartalmaz, mint a Final Edition felirattal ellátott díszlécek, pótkerék-takaró és küszöbburkolatok. Fekete és fehér fényezéshez szürke/fekete, az olajzöld színhez barna/fekete Nappa bőr kárpitot adnak, a fekete tetőkárpit közepén egy csíkban megjelenik az ülések közepének színe.
Ezzel párhuzamosan a Mercedes-AMG bearanyozza a G 63-ast az 1000 példányban készülő Grand Edition-nél – szó szerint, hiszen nem csak a 22 colos felnik, a fóliadekor és lökhárító díszei, de a hűtőrács közepén lévő 3 ágú csillag márkajelzés is ilyen színű. A karosszéria minden esetben fekete, a fekete Nappa bőr kárpitnál a díszvarrást arany színű cérnával készítik. A számos feláras extrát tartlamazó csomag felára 41 650 euró, ami olcsóbb ugyan a Final Edition csomagnál, de itt jóval magasabb indulóárhoz kell hozzáadni azt.