Henry Ford II európai látogatásai során három autót használt, köztük az itt látható Capri 2.8i-t, amelyet személyesen vezetett. A kölni gyártósorról külön szállították Nagy-Britanniába ezt az 1981-es kupét, a duntoni fejlesztőközpontban működő Special Vehicle Engineering műhelybe. Ott aztán megkapta az egyedi Strato Silver/Graphite Grey fényezését, és itt kapta meg a háromfokozatú automatikus váltóját.
Az utastérbe a Ford formatervezői által készített bőrülések kerültek, a vezetőülést kiszélesítették, hogy a testes Henry Ford II kényelmesen üljön benne. 1983-ban értékesítették a különleges autót, Ron Mellor, a fejlesztőrészleg vezetője vásárolta meg, aki 1986-ban a gyári hirdetőtáblán árulta, ekkor vásárolta meg Alan Jarman formatervező, aki 1993-ban hirdette meg – azzal a feltétellel, hogy csak a Capri Club International tagnak értékesíti. Az évek során aztán többször is gazdát cserélt a Capri, amelyet 2008-10 között újítottak fel, és idén régi-új alkatrészekkel hozták újra gyári állapotába. Most, 68 958 mérföldes futásteljesítménnyel a Car and Classic weboldalon árverezik azt el, a becsült ára 25-35 000 font.