A háromajtós Captur tanulmányból csak a név maradt, nem csak azért, mert ötajtós lett a karosszéria, de a végleges változat formája sokkal közelebb áll az új Clio-hoz.
Ezen kívül mást nem nagyon tudunk meg az autóról, hiszen egyelőre csak a fényképekkel rendelkezünk az autóról – amelyek olyan sok újdonsággal nem szolgálnak a kiszivárgott rajzok után. A műszaki részletekről hivatalosan annyit árultak el, hogy a hossz 4,12 méter, és a legtakarékosabb változat 96 g/km-es CO2-kibocsájtással rendelkezik.
A Juke-hoz képest egyterűsebb, jobban variálható belső kialakítást ígérnek. Egyelőre nincs szó arról, hogy lesz-e összkerékhajtás, a motorválaszték valószínűleg megfelel majd a Clio-nak. A Capturt a Renault spanyolországi, Valladolidban található üzemében fogják gyártani.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért